Monday 21 November 2016

Belajar Dari Rumah Di Akademi Bekerja Di Rumah


Saya jumpa entri akak dalam blog. Akak masih ambik upah buat fesbuk page? Saya nak upah akak. Saya ni beniaga online je. Jadi agen dan dropshipper beberapa produk. Saya dah penat buat iklan di fesbuk tapi tak berapa jalan. Saya nak buat FB Ads juga tapi tak reti nak iklan. Saya suka follow akak. Cara akak nampak santai je tapi ramai yang respon. Apa petuanya? Akak boleh tolong saya?

Dek non ni hakak nak bagitau. Belajar buat satu-satu dulu. Sudah mahir buat fesbuk page baru belajar buat FB Ads. Fesbuk page yang paling senang tu pun ko tak reti nak buat ada hati nak main fb ads pula. Kata modal cukup makan je tapi apasal nak membazir pula?

Minum tonik ajaib vivix hakak ni pun tak boleh teguk sebotol terus hilang penyakit berzaman ko dek non. Kena minum sesudu sehari dengan air kosong secukupnya baru laju kesan tu nampak.

Begitu juga dalam menuntut ilmu. Hadam satu-satu dan praktikan baru nampak mana salah silap yang perlu diperbaiki. Kena asah skill tu sampai licin. Yang kasar, haluskan. Yang dah halus, mantapkan.

Nak tahu cara?

Mari berguru dengan hakak di Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR). Belajar dari rumah dengan cara santai sambil layan anak boleh oles-oles muka sampai gebu dengan tonik ajaib vivix hakak ni..


No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular