Monday 17 July 2017

Geng Like: Personal Branding Ibarat Menabung



Teks: Nasriah Abdullah

ANDA TAHU TAK?
==============

PERSONAL BRANDING IBARAT MENABUNG.
Kalau anda rasa nak kaya cepat dengan personal branding, anda silap.
Personal branding ibarat menabung. Anda tak boleh kaya dengan 2-3 hari menabung.

Anda perlu isi tabung branding dengan syiling content yang bernilai setiap hari.
Apabila tabung branding dah penuh. Baru lah sedap untuk anda pecahkan.
Melimpah ruah sales akan masuk. Insya allah. Pegang prinsip ini baru menjadi.
Untuk branding menjadi, perlu ilmu yang betul & terbukti berkesan.

Paling saya rekomen adalah kelas Geng Like. Sangat murah & sangat berkesan. Best kan?

Siap dapat bonus RM300+ lagi. Memang berbaloi. Kenapa saya berani rekomen?

Sebab, saya sendiri dah join & sejujurnya memang sangat best.
Kalau nak join, boleh mesej inbox saya terus. Saya akan cerita details.
Thanks.


Rieya #AgenGengLike 
-Jom masuk kelas

No comments:

Post a Comment

Aroma Dapur Adhwa: Keria Gula Merah

Alhamdulillah. Penutup September dan pembuka Oktober, banyaknya berita-berita indah. Ingatkan bolehlah tidur dengan lena tapi kan sama ju...

Post Paling Popular